Nyttiga josie...

det är verkligen tråkigt att vara nyttig...men man mår ju bättre och blir snyggare...
har skrivit upp allt jag ätit nu i över en månad.rätt nöjd.men så är det träningen....och den har helt och hållet kommit i skymundan senaste tiden.det är sinnessjukt mkt att göra i skolan (jo jag vet det är ingen ursäkt...) och sen tar det verkligen emot att cykla kilometrarna till friskis när det är 7 minus ute....

just precis nu sitter jag och knaprar på en morot bara för att ha något att äta på.tragiskt att jag alltid måste ha ngt i munnen
lovade mig själv att träna idag men näää då.gjorde 200 situps här hemma men det duger inte :(

vet inte hur min motivation ska komma tillbaka...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0